لطفا چند لحضه صبر کنید
این انجمن در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است...
سلام دوستان و همراهان عزیز، شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، چهل‌و‌نهمین جلسه‌ی کتابخوانی هفتگی دومانلی سطیرلر برگزار شد، این جلسه با شعرخوانی مجری برنامه با سه‌تار نوازی هادی محمدی شروع که بعد از اتمام شعرخوانی هادی محمدی با آوازخوانی جلسه را ادامه و با همراهی محمدصادق محرمی در تنبک روح تازه‌ای به جلسه دمید. در ادامه مجری ضمن خوش‌آمدگویی و با تبریک روز معلم و تاسیس آموزشگاه موسیقی ارغنون و آرزوی موفقیت برای هنرمندان در شهرستان و ایجاد انگیزه در بین جوانان تاکید کرد و تاسیس این آموزشگاه را در کنار آموزشگاه‌های الهی و گونش گام مفید برای ترویج فرهنگ موسیقی در شهرستان دانست. سپس استاد بهمنی را جهت ارائه مقاله درباره موضوع عشق از دیدگاه نویسندگان دعوت نمود. در ادامه استاد حجت بهمنی عشق را از دیدگاه اساطیر، روانشناسی و فلسفه بررسی کرد. این جلسه با شعرخوانی و آوازخوانی ادامه، پس از پذیرایی، استاد بهمنی مطالب خود را جمع‌بندی و با تشویق و قدردانی مجری از این اعضای دایمی دومانلی سطیرلر از استاد روشن خیاو جهت ارائه‌ی نقطه نظرات خود و بیان سخنانی در همین مورد دعوت کرد.
در پایان کتاب دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل‌ و هشتم اثر جی.دی. سلینجر انتخاب شد که حافظ‌خیاوی داستان عمو ویکیلی در کانه‌تی‌کت بررسی خواهد کرد.
گفتنی است در آینده‌ی نزدیک دومانلی سطیرلر برنامه مشترک با آموزشگاه موسیقی ارغنون در محل آموزشگاه برگزار خواهد کرد که جزییات این برنامه را اعلام خواهد شد.
فایل Pdf این کتاب در کانال دومانلی سطیرلر موجود است.

عکس: حامد صالحزاه

‏@dumanlisatirlar

+0 به‌ین

گؤنده ريليب تاريخ سه شنبه 17 اردیبهشت 1398يازار بولاق
|
اثرلريزي بو سایت‌دا ياييملاماق ايسترسه‌نيز، يازديغيميز ايمئيل طريقيله بيزيم‌له ايلگي قورون. اثريزي يوللاياندا شکيليزي‌ اونوتمايين
قالب وبلاگ