لطفا چند لحضه صبر کنید
این انجمن در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است...
سلام دوستان و همراهان عزیز، شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه، چهل‌و‌هشتمین جلسه‌ی کتابخوانی هفتگی دومانلی سطیرلر برگزار شد، این جلسه با آوازخوانی سجاد اکبری خواننده موسیقی اصیل ایرانی شروع شد. در ادامه مجری برنامه با خوانش شعری از کیان‌خیاو حضور اعضای جلسه را خوش‌آمد گفته و کتاب انجیر آغاجی اولماق و اییده بولواری اثر تازه انتشار یافته کیان خیاو را معرفی و به نویسنده این آثار تبریک گفت. همچنین از سجاد اکبری به خاطر تدریس آواز ایرانی در آموزشگاه موسیقی الهی و تربیت‌‌ هنرمندان جوان قدردانی و برای ایشان آرزوی موفیقیت نمود.
گفتنی است آموزشگاه موسیقی الهی همواره با جلسات کتابخوانی دومانلی سطیرلر همکاری نزدیکی داشته و هنرمندان و استادان خود را برای اجرای موسیقی معرفی کرده که به نوبه‌ی خود از این آموزشگاه تشکر ویژه دارم.
در ادامه مجری جلسه از رضا کاظمی نویسنده کتاب بو شهر اوستدن شئیطان تورونا اوخشاییر جهت ارایه‌ی بیوگرافی و خوانش داستانی از کتاب منتخب دعوت کرد.‌ پس از ایراد یک داستان از این مجموعه توسط  نویسنده، دکتر سلیم‌زحمت‌دوست درباره خلاقیت هنری رضا کاظمی و صمیمیت نویسنده با مخاطب در داستان، خانم سحر‌خیاو موضوع بومی‌بودن مکان‌ها را در این مجموعه داستان را به بحث گذاشت. رمضان کریم‌زاده یکی از اعضای انجمن به نقد این اثر از نظر تکنیک داستانی و زبانی پرداخت. دکتر ناصر حقی یکی دیگر از اعضای جلسه داستان‌های این مجموعه را از دید جامعه‌شناختی بررسی کرده و محتوای کتاب را همسو با مشکلات جامعه دانست، دکتر مهدی اصولی از نحوه نوشتاری نویسنده‌ و موفقیت‌های این اثر، کیوان قربانی و رضا نورانی گرامر و اورتوگرافی‌ داستان‌‌ها را به چالش کشیدند، حامد صالحزاده نیز نظر خود را درباره‌ی نقدهای ارائه شده بیان کرده افزود باید محتوای داستان‌ها نیز از الویت‌های نقد قرار گیرد، استاد سپهری ارتباط مخاطب با نویسنده را یادآور شد و به نویسنده کتاب جهت این موفقیت تبریک گفت‌
در ادامه نویسنده کتاب به سوالات اعضای جلسه دز مورد موضوعات مطرح شده  پاسخ داد.
درپایان با پیشنهاد دکتر حقی ارائه‌ی مقاله و کنفرانس درباره عشق از دید نویسندگان بزرگ توسط استاد حجت بهمنی برای جلسه‌ی آتی انتخاب شد که از کلیه علاقمندان جهت شرکت در جلسه وارایه نقطه نظرات دعوت میشود.
 عکس: حامد صالحزاده

+0 به‌ین

گؤنده ريليب تاريخ سه شنبه 10 اردیبهشت 1398يازار بولاق
|
اثرلريزي بو سایت‌دا ياييملاماق ايسترسه‌نيز، يازديغيميز ايمئيل طريقيله بيزيم‌له ايلگي قورون. اثريزي يوللاياندا شکيليزي‌ اونوتمايين
قالب وبلاگ