لطفا چند لحضه صبر کنید
این انجمن در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است...

مشكین فردا: آیین اختتامیه سومین یادواره 15 شهید هنرمند مشگین‌شهر و دومین سوگواره عكس و داستان‌نویسی عاشورایی با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
خبرگزاری فارس: برگزیدگان سوگواره عكس و داستان‌نویسی عاشورایی در اردبیل تجلیل شدندبه گزارش مشكین فردا، در مراسم تجلیل از برگزیدگان سوگواره عكس و داستان‌نویسی عاشورایی كه صبح امروز در مشگین‌شهر برگزار شد، در بخش عكاسی و در گروه سنی زیر ۳۰ سال از آرزو یعقوبی تقدیر شد و به ترتیب بهزاد جوادزاده و رضا زارع رتبه‌های دوم و سوم بخش عكس سوگواره عاشورایی را به دست آوردند كه در این گروه سنی هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه ممتاز و اول انتخاب نكرد.
در رشته عكاسی بالای ۳۰ سال مجید خالقی‌مقدم، ‌احمد زعفری هشجین و جاوید خدمتی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش داستان‌نویسی زیر گروه زیر ۳۰ از شقایق بخشی‌زاده تجلیل شد و فاطمه عزتی، رعنا طهماسبی و مریم ملكی به عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل شدند.
در رشته داستان‌نویسی گروه سنی بالای ۳۰ سال نیز مشتركا حسین قربانزاده و توران قربانی‌صادق در جایگاه سوم قرار گرفتند و راضیه قربان‌زاده و پروین قاسمی اول و دوم شدند.
در آیین اختتامیه سوگواره عكس و داستان‌نویسی عاشورایی «حدیث عشق» كه در مشگین‌شهر برگزار شد، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار كرد: معرفی شهدا و ایثارگران به عنوان الگوهای برتر برای نسل آینده می‌تواند پل ارتباطی ارزشمند بین نسل دوران دفاع مقدس و جوانان امروز باشد.
عظیم دشتی تصریح كرد: تكریم خانواده‌های شهدا از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است چراكه این خانواده‌ها بهترین سرمایه‌های خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی كردند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عنصر پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی برشمرد و افزود: فرهنگ شهادت‌طلبی موثرترین عنصر در پیشبرد اهداف و حفظ ارزش‌ها و مقابله با دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با بیان اینكه انقلاب اسلامی امروز در سایه همین جانفشانی‌ها در میان آشوب‌های منطقه‌ای در اوج آرامش عزت و عظمت قرار گرفته است باید قدر این مبانی ارزشی را بدانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دشتی با اشاره به اهداف برگزاری این سوگواره در تبیین قیام امام حسین (ع) با ابزارهای ادبی و هنری عنوان كرد: با توجه به اینكه زبان هنر و ادبیات زبان ماندگار و موثری است شایسته و بهتر می‌توان از این ظرفیت و توانمندی در ارتقای اعتلای مفاهیم ارزشی و اعتقادی بهره گرفت و استفاده كرد.

+0 به‌ین

گؤنده ريليب تاريخ جمعه 28 آذر 1393يازار بولاق
|
اثرلريزي بو سایت‌دا ياييملاماق ايسترسه‌نيز، يازديغيميز ايمئيل طريقيله بيزيم‌له ايلگي قورون. اثريزي يوللاياندا شکيليزي‌ اونوتمايين
قالب وبلاگ